پاکستان کی ٹیم بہت مضبوط ہے دنیا کی کسی بھی ٹیم کو شکست دے سکتی ہے! بھارت کو بھی آسانی سے ہرا سکتی ہے،سابق ساؤتھ آفریقن کھلاڑی کا بیان


لانس کلوزنر نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں ہونے والے ہائی وولٹیج میچ ، انڈیا بمقابلہ پاکستان تصادم کی شدت کے بارے میں بات کی۔

جنوبی افریقہ کے سابق کرکٹر لانس کلوزنر نے ٹی 20 ورلڈ کپ میں انتہائی متوقع آنے والے بھارت اور پاکستان کے تصادم کو چھوا ہے۔

ٹائمز آف انڈیا کے ساتھ ایک انٹرویو کے دوران ، افغانستان کے کوچ نے ہائی وولٹیج ​​گیم کی شدت کے بارے میں بات کی اور بتایا کہ اُن کے خیال میں میچ کون جیت سکتا ہے۔

لانس کلوزنر کا کہنا تھا کہ بھارت پاکستان ہمیشہ ایک بہت بڑا ، بہت بڑا کھیل ہے۔ خاص طور پر ورلڈ کپ جیسے بڑے مقابلوں میں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستانی ٹیم کافی دیر سے بہت آگے آ چکی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان نے کچھ بہترین بلے باز تیار کیے ہیں۔ ان کی بولنگ ہمیشہ مسابقتی رہے گی۔ ویرات کوہلی اور ان کی ٹیم کو ان کے لیے بہت زیادہ تیار ہونا ہے۔ تاہم ، اگر بھارت تھوڑی سی بھی غلطی کرتا ہے اور پاکستان بہترین کھیل لاتا ہے تو پاکستان بھارت کو آسانی سے پریشان کر سکتا ہے۔

اُن کا مزید کہنا تھا کہ میں محسوس کرتا ہوں ، ممکنہ طور پر ، ہندوستان کو پاکستان جیسی ٹیم کے لیے بہت زیادہ محنت درکار ہے۔ تاہم ، ہم جانتے ہیں کہ وہ (پاکستان) کتنے غیر متوقع ہیں اور انہیں دیکھنا کتنا دلچسپ ہے۔ لہذا یہ کال کرنا بہت مشکل ہے کہ میچ کون جیتے گا لیکن اگر پاکستان اچھا کھیل دکھائے اور اچھے دن آئے تو وہ دنیا کی کسی بھی ٹیم کو شکست دے سکتے ہیں۔

واضح رہے کہ متحدہ عرب امارات میں آئندہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں دونوں حریف 24 اکتوبر کو آمنے سامنے ہوں گے۔

The post پاکستان کی ٹیم بہت مضبوط ہے دنیا کی کسی بھی ٹیم کو شکست دے سکتی ہے! بھارت کو بھی آسانی سے ہرا سکتی ہے،سابق ساؤتھ آفریقن کھلاڑی کا بیان appeared first on News Mania.



Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

LATEST NEWS

close